Jak zrobić zakupy w naszym sklepie, żeby faktycznie przyszło to co chciałaś/łeś zamówić 🙂
Jeśli zastanawiasz się jak zrobić zakupy w naszym sklepie, żeby niczego nie pominąć, bądź źle zaznaczyć to zapraszamy do krótkiego poradnika:
1. Co potrzebujesz kupić dla psa? W ofercie mamy obroże, smycze, linki treningowe, adresówki i akcesoria do jedzenia.
2. Czy masz wybrany konkretny materiał, z którego chciałbyś/chciałabyś aby były wykonane akcesoria? Jeśli coś całkowicie wodoodpornego to polecamy taśmę PVC. Jeśli materiał bardziej miękki w dotyku to mamy liny poliuretanowe, liny bawełniane oraz sznurki paracord. Bawełniane są najmniej odporne na wilgoć i brud, ale za to najbardziej stylowe. Zastanów się co najlepiej pasuje do rodzajów spacerów na jakie będziesz zabierać to akcesorium. Każdy z tych materiałów może się najlepiej sprawdzić w lekko innych warunkach oraz do innych aktywności 🙂
3. Jeśli już wiesz co to ma być za element psiej garderoby i z jakiego materiału chcesz, żeby był zrobiony to wejdź w dedykowaną temu przedmiotowi zakładkę na stronie. Polecamy i tak przejrzeć nasz asortyment, żeby zorientować się w czym jest wybór 🙂
4. Każde z naszych akcesoriów, poza miskami i matami do jedzenia trzeba osobiście spersonalizować, więc poniżej spisałyśmy krótką instrukcję jak to zrobić:
Wybrać kolor taśm, lin czy sznurków paracord (w zależności od tego jaki przedmiot zamawiasz). Zdjęcia kolorów są zawsze umieszczone w galerii danego produktu.
Wybrać szerokość taśmy lub średnicę liny. Mamy różne warianty tak aby pieski w każdym rozmiarze znalazły coś dla siebie.
Wybrać długość w przypadku smyczy lub rozmiar w przypadku obroży czy adresówki. Tu polecam naszą instrukcję jak poprawnie zmierzyć swojego psa (link).
Wybrać kolor okuć. Do wyboru mamy 5 opcji (zdjęcia kolorów okuć zamieszczane są zawsze w galerii produktu).
Przy adresówce dodatkowo trzeba podać numer telefonu, imię psa oraz wybrać kolory koralików. Mamy opcję dodania serduszka do imienia psa, więc tu też trzeba zaznaczyć czy chcesz serduszko czy nie.
5. Jeśli Twoje zamówienie jest już skompletowane i spersonalizowane, czas na wybranie formy dostawy i płatności.
6. Kolejny krok to zalogowanie się do swojego konta. Jeśli go nie posiadasz polecamy się zarejestrować ponieważ usprawni to dostęp do Twojego zamówienia. Będziesz mogła/mógł dodać uwagi czy na bieżąco śledzić status swojego zakupu. Dla osób, które nie chcą zakładać konta mamy też opcję zakupów bez rejestracji.
7. Wypełnij swoje dane, które będą potrzebne do złożenia zamówienia.
8. Gdy płatność zostanie zarejestrowana dostaniesz na maila potwierdzenie o przyjęciu zamówienia. W następnych mailach będziesz informowana/y o kolejnych etapach przez jakie przechodzi Twoje zamówienie 🙂
Aby sprawdzić stan swojego zamówienia zaloguj się do swojego konta.